Vacker höst.

åhh va fint det är ute nu.


Idag hade vi städdag i föreningen.


Barnen stortrivs när många är ute på gården. Toppen väder att kratta, rensa. klippa buskar m.m.
Avslutades dom vanligt med korvgrillning. av någon anledning hamnar jag alltid vid grillen. Men jag gillart :-)

Jag och M tog sen ett snabbt klädbyte. Körde hem syrran som sovit över innan vi åkte till en fotostudio. Hade fått nys på det via F.B. Öppet hus med gratis familjefotografering.


Det bjöds på fika, och M roade sig med ballonger under tiden vi väntade.


Duktig fotograf som lyckades fånga många fina bilder på oss. Vi fick välja en gratis dom vi sen går på mejl.




Sen missade vi öppethus på brandstationen i Huddinge. Hinner inte med allt dom finns att höra.
Istället ville M ut och cykla. Vi tog en tur till Mcd. Gick super bra, så imorgon har vi bestämt att han ska cykla när jag tränar (joggar)
Äntligen lite träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0