Dagis torsdag

Idag var jag ledig för att vara med Mathias på förskolan.
Något han längtat efter.
Oturligt nog ställdes skogen och 5-års gruppen in. Men istället hade vi Halloween disco.


Mathias var en StarWars figur.
Jag pirat. Hade gjort mig en kaptenkrok krok och lånat Mathias svärd och ögonlapp.


Fina lilla Julie tyckte det var konstigt, men hon vart nöjd i mitt knä. Hon var klädd i svart plastpåse :-) Vet inte hur de tänkte där...


Det bjöds på saft och popcorn.


Jonte, Angus, Loka och Mathias.


De som ville fick ansiktsmålning. Många huggtänder och näsblod blev det. Mathias ville inte.

Jag hade nog glömt hur det var att jobba på dagis. Var helt slut efter Mellis så vi gick hem tidigt. Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0