shopping kväll...

Idag har jag och Mathias varit ute och shoppat sen han gick hem från förskolan tills det blev tandborstdags.
Började på Barnens Hus där jag hade en 50% check som går ut den sista. Hade tänkt köpa något lego till Mathias i julklapp men så hittade jag en stor lego kartong. ord pris 449kr nu 225kr så då hade jag rabattchecken över. Vilken bra personal de hade. Jag gav en personal legot i smyg och bad dem packa ner det innan vi kom till kassan. Såå perfekt, de pratade även engelska med varandra för att inte Mathias skulle höra vad de pratade om när vi skulle betala :-) Mathias behöver nya höst/vinter skor så när man ändå får halva priset passade vi på att köpa ett par. ord pris 649kr
Hanvar super nöjd och fick omkring i butiken och tyckte de var sköna. Måste bara impregenra dem innan de kan tas i bruk.
Så åkte vi vidare till Heron City, skulle köpa SF-presenkort. Blev såååå nöjd med motivet. Kurbits.
Vackert va!!?!
Innan vi åkte hem blev det handling på Ica Kvantum. Mathias gillar att åka bil kundvagnen. Även om man får tjata om att alla ben och huvud ska vara inne i bilen så han igen gör illa sig.
Väl hemma blev det tandborstning och läsning.
Sen har jag bakat 4 äppelkakor till jobbet. Min bästa chef jobbar sin sista dag imorgon. Till råga på allt fyller han även 65år imorgon. Så jag har bakat lite. Ska även baka en äppelkaka imorgon bitti på jobbet så det kommer lukta gott där.
Så imorgon blir det äppelkaka och vanilvisp till fikat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0