Sååå nöjd, spänd och förväntansfull...

Jag har idag bokat en resa till mig och Mathias. Daniel jobbar och Martin går i skolan. Så på söndag åker jag och Mathias till Rhodos. Jag har aldrig varit där så det ska bli riktigt skoj.
Våran pol kommande i en vecka :-)
Ser fram emot att utforska Rhodos med Mathias. Som för övrigt redan nu berättat att han kommer vara rädd för att kliva på flygplanet. Hoppas vi får kliva av på marken i Rhodos. Jag älskar att känna värmen och marken under fötterna när man kommit fram till resemålet.
Kommande veckas väder ser ut så här:
Behöver jag säga - I like!!
 
Ska bli skoj att imorgon packa resväskan och ryggsäck med killen. Köpa euro och prata om flygresan.
Vi ska ha såååå skönt. Jag ska ladda upp med böcker så jag kan njuta på kvällarna när killen somnat, massor med kvalitets tid ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ååå va mysigt ni kommer få! Hade velat följa å leka! Tufft gjort att åka själva, men ni ÄR ju tuffingar ni två :) Ha det jätteskönt å var rädda om er! Solskydd!

2012-09-08 @ 09:41:04
Postat av: Frida

Åh, vad härligt! Ha det så himla skönt och mysigt. Vi ska också till Rhodos, åker om 15 dagar. Och om man tittar på vädret på klart.se så ska ni få ännu varmare :)
Njut av resan!
Kram, Frida

Svar: Skoj, vart ska ni? Vi hade det toppen. Inte ett moln på hela veckan. Från +33 i skuggan första dagarna till +27 i skuggan resten av veckan. Riktigt skönt. Daniel var hemma och jobbade så jag och Mathias prioriterade bad, bad och återigen bad :-)
Segelmaja

2012-09-08 @ 15:29:22
URL: http://fridahelena.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0