Fotbollssöndag...

Idag har vi hunnit med en del. Jag började med att ut och springa 5 km. Sen åkte vi till frissan med Mathias och Daniel. Jag och Mathias gick på kalas hos Joel. På inbjudan stod att man fick klä ut sig om man ville. Men Mathias ville bara vara finklädd. Jag glömde både kamera och telefon hemma så det blev inga bilder. Både Joel och hans mamma var utklädda till pirater. Så fina!

Sen var jag barnvakt till Jonte och Julie. Jonte mummsade i sig massor av tacos trots att Jossan sagt till mig att han inte äter de. Han tycker inte om maten hemma hos sig enligt Jossan. På förskolan äter han bra, och bevisligen hos oss med.

Så var det dags för fotbollsskolan. Vi missade ju första träningen förra helgen då vi var i Örebor. Men vad gjorde väl det när det tok regnade då och idag sken solen igen :-)

Det är så skoj att se hur de håller på, Mathias är lite disträ och lyssnar inte alltid på ledarna. Men han var med på hela träningen och till och med raketen på slutet. Känndes som en mycket bra dag.
Daniel var och lämnade Martin och nu har han förvält kantareller som vi fick av en granne. De hade plockat 95 L och hade redan fyllt frysen. Jag äter inte svamp men Daniel blev glad och här luktar det svamp...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0