Kanelbullensdag

I veckan var det ju kanelbullensdag. Jag och Mathias festade på bullar från frysen.
Jag har varit förkyld i veckan och bara sett till att göra det viktigaste för att sen vila. I måndags gick jag och la mig samtidigt som Mathias. Dvs 19:30  och jag har inte tränat på hela veckan. Trots det så hostar jag och toknyser. Hmm vill bli pigg igen nuuuu.
Mathias ville ha sina blåbärsbullar och jag tog en Leila bulle.
 
Idag när vi kom hem gick Mathias in och la sig i vardagsrummet och spelade spel på min mobil.
Någon som kan se honom?? Han och Jonte fick varsin fleecefilt av Anna och Mathias tycker sin gröna är super skön.
 
Även om han tyckte det blev lite väl varmt.
 
Vi blev bjudna på ännu ett bröllop iår eller iaf en till bröllpsffest då brudparet skulle vigas utan gäster.
Så iår har vi haft 4 bröllop och en begravning, blev ju nästan en filmtitel.
Det sista bröllopet är imorgon men uppe i Umeå så vi tackade nej. Just nu känns det super skönt för jag är inte helt pigg.
Men vi skickade upp en liten present från Granlunds i Säter & Segeltorp. Kunde inte låta bli att göra en liten Dalahäst när vi ändå skulle skicka något litet.
 
Nu tror jag att jag tar och knäpper en chipspåse för halsens skull. Absolut bara i hälsosyfte.
Hoppas kunna komma igång med träningen nästa vecka igen. Kämpa!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0