Helgen

Igår var det städdag i föreningen.
Jag känner ju mig lite förkyld så jag erbjörd mig att åka och handla till grillning och fika istället.
Luktade som en riktig skogsmulle när jag kom in sen. Allt fick åka i tvätten. Mathias hade kul ute på gården med massor av barn. Daniel städade som vanligt soprummet. Tror han gjort det varje städdag de senaste åren.
På kvällen skulle några av tjejerna på gatan träffas hos Jeanette på mat. Jag skulle fixa efterätt. Fick bli kärleks cupcakes med mintchokald i. Fick hjälp av Mathias och det blev lite sulligt ett tag men vad gör väl det...
Idag har jag varit super trött. Hade ont i huvudet redan när jag kom hem i går kväll. Det hjälpte inte med värktabletter. Inte förräns halv 3 kände jag mig bättre så jag och Mathias gick ut en sväng i det super fina vädret. Daniel hade åkt och tränat.
Hmm jag kommer nog hoppa träningen i början på veckan oxå. Inte värt det när man inte känner sig helt okay.
I em har jag och Mathias pysslat och gjort maxirörpärlskålar. Inoljad ungsfast form fylld med maxi pärlor smälts ihop i ugnen ca 10 min i 200 grader. Mathais är bjuden på kalas hos Leona på lördag så den här gången gör vi egna presenter. Skoj, iaf för oss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0