Har inte hunnit med det här med bloggande ett tag.

Efter att jag fått ny chef på jobbet, flyter det inte på som vanligt. Mycket tar längre tid än jag är van. Jag kämpar mot deadlines men är i behov av andras beslut innan jag kan göra mitt jobb.
Så lämnade vi in bilen på vanlig service och den blev utdömd. Metallflisor i oljan vilket då betyder motorbyte enligt Mazdas verkstad. Så det har varit bil letandes den senaste tiden. Riktigt energikrävande.
Men så äntligen i onsdags hittade vi en bli.
Så nu är vi ägare till en Volvo S40 (tror jag) Ett delprojekt kvar och det är att sälja den utdömda Mazda 6 -07.
Vi "råkade" lägga ut den på blocket i onsdags och tänkte att någon kanske hör av sig inom en vecka. Efter 15 min var Daniel tvungen att ta bort annonsen och stänga av telefonen. Totalt nerringd och 15 sms. En ringde tom min mobil( jag står som ägare) Puh, Daniel kunde inte ha mobilen på på ett par dagar fast annonsen var borttagen. Nästa gång måste vi köpa till tjänsten med provisoriskt tel nr från bocket m de har tjänsten kvar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0