Smått och gott...

I veckan fick jag ett paket med posten.

Ett chokladogram. Kom från en tjej i Gävle som just nu påbörjat sin cellgiftsbehandling för bröstcancer. Vi har mailat ett tag för hon har haft massor med frågor. Hon hittade mig via min RosaBandet insamling via deras hemsida. Nu skulle hon iväg och prova ut en peruk och då skickade jag över det schampo för peruker jag hade kvar. Sånt ingår inte i det belopp man får från landstinget.
Därav detta chokladogram

Med fina champanjpraliner.

Idag tog vi en tur till Biltema, Daniel skulle köpa någon del till bilen och jag slag till cykeln.

Jag hittade oxå ett par nya gummistövlar. Mina förra läkte in vatten så de har jag slängt.


Så passade vi på att vara ute och fixa i solen. Daniel mekade med sin bil och jag och Mathias fixade cykeln.
Jag måste säga att jag är rätt imponerad av mig själv. Klarade att kränga av och på däcket med ny slang och få tillbaka det på rätt plats.

Mathias passade på att mysa lite med däcket i solen. Vilken härlig dag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0