Mina fina tulpaner...

Förra helgen när vi slipade och målade om trädäck och utemöbler var jag bara tvungen att fota mina tulpaner.

De är så fina iår. Förra året kom en ynka liten tuplpan. I år kom så stora och fina.

Mathias och Jonte tycker de är jättefina och ser ut som eld :-)

Jaha och hur går det med min träning till blodomloppet??
Tja inte så bra. Tränar ju på ITRIM tre gånger per vecka men jogging blir det inte så mycket av.

Daniel däremot han springer då och då och gör extra armhävningar på det. Men så var han in på kroppsvägning i veckan igen och jag blev helt stumm. Killen har tränat ner till 4,5 % fett. Rekomenderat är 12 %. Men nu tror jag han är nöjd och ska käka lite mera normalt igen. Har varit mycket kyckling, tonfisk proteinbars och proteinshakes. så idag åt han till och med några potatisar till den grillade kyckling och majsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0