Grand Hotel Saltsjöbaden en solig fredag med jobbet.

Tog ett tidigare tåg till Saltsjöbaden för att hinna se mig om lite innan dagens konferans började.

Så vacker dag och så vackert läge.

Fin utsikt från hotellet och god mat. Perfekt dag.

Passade på att gå en promenad på lunchen. Här är Ingmarö på andra sidan vattnet.

Mina chefskollegor Åsmarie och Annelie. I bakgrunden kvinnobadhuset.

Vackera blommor som luktade fantastiskt.

Så jobbades det lite oxå. På väggen bakom Anneli kan man se allas porträttmålningar.

Jag hade placerat mig i gruppen chefer. Kanske inte så undra på om mina kollegor har svårt att veta vad hag har för titel. Åsmarie och min snart pensionerade chef Anders.

En toppen dag som jag smet lite tidigt ifrån för att kunna hämta Mathias. Tog ju nästan 1½ timma att ta sig från Saltsjöbaden till dagis kommunalt. Med bil tror jag de beräknade 25 min. Men då vet man ju inte hur det ser ut i trafiken. Jag gillar att åka kommunlat så man kan kika på utsikten eller läsa en bok. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0