Äntligen nya springskor.



Som vanligt hade jag såklart en rabattkupong :-)
Skona som kostade 1200kr ord pris hade kampanjpris på 890kr.
Sen hade jag en 25% check som jag fick i Itrims Godiebag på 1 års jubileumet. Nice!!

Testade ett par Asics för första gången. Har alltid kört med Adidas innan. Men detta märke har bra plats för lite bredare fötter och det passar mig bra.

Har gjort premiär turen med dem i dag. Försökte mig på lite intervallträning igen. Jag är ju ingen löpare men mina 3,6km klarar jag iaf av. Skulle behöva få till lite flera löp pass i veckan. Det är svårt att förbättra sig om man bara springer 1 pass i veckan.

Nu blir det snart Mathias fotbollsträning. Skoj, solen skiner även denna söndag. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0