Förhållningsregler denna och nästa vecka.

Det är inte tillåtet att ringa på min mobil följande tider:

07:40-08:15
11:40-12:15
16:30-17:00

För då hoppas jag kunna få ringa in till Mix Megapolstjejplan.

Hörde idag om en tjej vars namn lästes upp och en kompis till henne ville ringa och säga att hon skulle ringa in. Vilket gjorde att hon inte kunde ringa in utan avvisa samtalet innan hon kunde ringa. Hon kom då tvåa och blev utan resa :-( trist.

Jag hoppas fortfarande på att få höra mitt namn i radion. Gärna först av det tre som de läser upp ;-) och sen att mitt samtal ska komma först in till studion.

Hoppet är det sista som överger en...

N.Y vill dit med tjejplanet!!!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Lovar att inte ringa.. hi! MEN! Håller tummar (och tår) för att du VINNER!! Hoppas att allt är bra! Våren har nått Gärdsholn... bara så ni vet! ;-)

2012-03-14 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0