Kul i snön...

Även om det inte kommit så mycket imorse när vi var ute så kunde de ändå leka bra i snön.

Mathias tyckte det var skoj med snö.

I skogen åktes det skärtlapp. Längst upp i backen Jonte, Mathias en bra bit ner och Dennis var snabbast.

En så svettig kille som sen kom in har jag inte sett på länge. Han är ju varm av sig och när han sen upp och ner  i backen några gånger var han helt blöt när han kom in.

Idag har vi äntligen fått klart el-avstämningarna i föreningen. Alla lägenheter har fått sina dokument i brevlådan ikväll. Nu väntar en veckas responstid innan jag kan skicka in dokument till förvaltaren. Känns alltid skönt när det här är fixat.

Bästa grannen lurade idag med mig på ett spinning pass. Det var nära att jag önskade att det skulle vara fullt så jag skulle få simma istället. Men tji, det fanns en cykel till mig. Det var såååå tungt idag. Men nu känns det bra. Ska oxå försöka hålla mig ifrån godsaker och kanske utöka träningen lite mera. Det kostar på psykiskt, jag gillar ju egentligen inte att röra på mig och jag älskar godsaker och baka och unna mig. Men men någon gång måste man hålla tillbaka om man ska få se resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0