Kundkväll på Drömhuset.

Läste Pernilla Wahlgrens blogg i söndags där hon bjöd in till Drömhus kundkväll på måndagkvällen. Så jag anmälde mig direkt. Liten mysig affär där det bjöds på glögg och tilltugg.
Pernilla var där och visade sina klänningar, signerade kokböcker och en julskiva.
Skoj dörrvakt kvällen till ära var Anders Hellqvist.(mannen i pälsjacka bakom Pernilla) Honom mins man från att ha dejtat Carola på 80-talet.
Mycket mysigt fanns det.
Jag handlade inte så mycket, lite julgransderkorationer. En gran där Pernilla skerv sin autograf. Så nu har jag både mor och dotters autografer i granen. Var in i Christina Schollins änglabutik för några år sedan och fick en ängel signerad.
När man gick hem för kvällen fick man en goodiebag. Innehållande doftljus, kökshanduk bokstavsformar och nagelfilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0