En kväll på stan...

... eller kanske inte. Här är klockan 20:20 och jag är påväg hem :-) Men det är fint med julpytet i stan.
Ikväll så har jag varit i Engelbrektskyrkan på östermalm. Där det uppmärksammade Internationella Aids dagen med en konsert av One Voice ( med Gabriel Forss och Britta Bergström) och Carola.
Kom i tid stod det i annonsen. Jag var där 40 min innan det började och fick köa i långt ner i trappan. Hela kyrkan blev knökfull, super härligt.
One Voice sjöng fina sånger så som Carola. Zoe var med och lyssnade på sin fantastiska mamma.
Mmmmm riktigt skön sång. Gabriel fick så klart med publiken i sång och dans med.
Fina Zoe i Annika Hagströms famn. Frågade C om det var okay att jag fotade Zoe och hon sa Ja ja ta så mycket du vill. Det var en trött tjej som trivdes i Annikas famn.
En fantastisk kväll i en fantastisk kyrka  med fantastiksa artister. Sååå nöjd för denna gratis konsert.
Bild lånad fårn Carolas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0