1:a december

Idag var det första dagen att öppna kalendern.
Dagen till ära i tomtepjamasen. Men det var ljust när mamma skulle fota så det blev till att blunda.
Så nöjd med en chokladtomte och en bil från bilar 2 (liten liten  i en kula)
 
Ja ha så lämnade vi Mathias hemma,jag och Martin åkte till xxl och skulle köpa skidor till honom. Men de var för korta så vi köpte skridskor istället. Toppen nu kan det bli åka av :-)
 
Sen lämnade jag av Martin och tog istället Mathias och Jonte med mig till ICA kvantum. Där man idag kunde träffa tomten.
Två tomtar till och med. En som bara stod och vinkade och så tomtemor där man ficka lämna in sin önseklista och få en godis påse istället. Martin ville inte följa med men vi lämnade hans önskelista iaf. ( Men enda saken DATOR) Så vi får väl se vad tomten eller födelsedagen kommer med.
Vi fick iaf tre godis påsar, så Martin fick iaf fast han inte var med.
De har så fina påsar. Fyllda med så bra saker. Småpåsar med godis och sen tandborste och tandkräm.
 
När jag kom hem ikväll så hade Mathias ätit sin lilla bilar påse och sen var det bara tandborsten och tandkrämen som var använd. Resten är sparad till kommande dagar. Skön inställning till godis än så länge.
 
Ett stort tack till ICA Kvantum Kungens Kurva för ert fina engagemang i barnen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0