Yes, ett bra besked är alltid skönt att få.

Förra veckan var jag till SÖS på mamografi. Den årliga efterkontrollen.
Det är verkligen inte kul att få brösten tillplattade. Men det är kortvarig smärta och absolut värt att genomlida.
Veckan innan jag besökte Sös var Carola där i samma ärende enligt hennes blogg.
Hon hade fotat de fina konstverken utan för entrén så jag härmas lite här...
Pojken som nästan nuddar vatten ytan.
ECHO som speglar sig i vattnet.
Idag kom brevsvaret med posten.
Yes!! va skönt. För det är ruggigt svårt att själv känna igenom brösten. Tur att det finns mamografi iaf.
 
I måndags var jag, Mathias och Jonte hem till min kompis Maria (var min sektionschef på KFM) och plockade äppelen. Killarna var uppspelta och vilda.
Men riktigt nöjda när vi satt i bilen hem och de åt varsitt äpple.
Dagen efter sa Mathias - Kan vi inte åka tillbaka till din kompis idag. Varför då undrade jag. - Jag vill plocka mera äpplen. Men vi har ju kvar i påsen sa jag. - Yippi har vi säger killen och gör segertecken :-)
Har två dagar denna vecka kommit hem med plommon från en jobbarkompis Houssine. Sånt måste ju ätas på en gång så vi har delat med Jonte. Det är bra med färsk hemodlad frukt i lagom mängd.
Minns inte om jag visat mina höstblommor. De är så fina i höstsolen.
 
Idag har jag ficat med blommor till Jossan och Jockes bröllop.
Hoppas de kommer bli nöjda. Jag tycker det blev bra.
Den högsta ska vara på honörsbordet de andra på de övriga borden.
Eb kommer jag sänka blomman något men vi får se när de står på borden i morgon.
Har oxå slagt in deras present. I grönt fint papper ( de har ju ett grönt bröllop)
Innehållet kan jag inte visa här förrens efter bröllopet ifall de är in här (vilket jag inte tror de har tid med)
 
Imorgon blir det en lång dag. Ska ha börjat fixa iordning mig med ögonfransar innan kl 10 då vi åker och fixar i festlokalen. Dukning och pyntning. Sen hem duscha och till kyrkan till 15. Hoppas på fint väder, så man slipper frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0