Det börjar dra ihop sig för bröllop...

Jossan har ju jobbat stenhårt i minst ½år nu för deras stundande bröllop.
Jag hade tidigare blivit utsedd till blomsterflicka. Skulle dekorera borden med blommor.
Nu har jag blivit utsedd till dekoratör och ska fixa till och hålla koll på all dekoration i och runt om festlokalen. Skoj!
 
I tisdags var vi till Herrängensgård där festen skall vara med Jockes syrra, mamma och karl och Jossans pappa. Vi kommer vara 9 pers som ska duka, pynta och resa skål tält m.m.
 
 
Jag är så nöjd med att jag tipsade om att pimpa toaletterna. Nu blir det gröna doft ljus och fotoramar med bilder på Jocke och Jossan :-) (Idén kom från Carolas show på Tyrol där hon satt upp tavlor från sina unga år i foajen och på toaletterna.
 
Jossan har även beställt skyddsänglar av mig. Som går i grönt ( hennes tema färg på bröllopet) som hon ska ge till de som hjälpt till och fixat. Har beställt material och väntar nu bara på vingarna som borde komma vilken dag som helst. I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0