Alltid finns det något.

Denna helg hade jag inget inplanerat. Men det finns ju alltid något att göra om man har tid och lust.
Så idag tog jag med pojkarna till Sjödahalparken i Huddinge. Där var Musik Kalablaik från barn-tv och uppträdde.
Vi hade laddat upp med bigaroer som det mumsades friskt på.
Underhållande allsång. Mathias är med och sjunger och dansar och svarar på deras frågor. Duktig kille.
Martin sa åt mig att inte ställa upp när de ville ha en frivillig förälder upp på scenen. Hi hi den pinsamma åldern är här.
Tog en lunch på McD.
På vägen hem stannade vi till i en park som jag ser varje dag från bussen. Det visade sig att de haft invinging idag på fm så det far fullt med folk i parken. Stor park som innehåller ute gym, boulplan, cykelpark  och bra parklek.
Hej va det gick i kanan.
Hemma har Mathias och Daniel idag övet kullerbyttor och kampsports landningar. Inte undra på att killen stört somnade ikväll. i sitt tält som han ville sova i. Ja tältet står på golvet i hans rum och han är super nöjd.
 
Jag snodde ihop lite kvälls fika. Det var sååå länge sedan.
I frysen står ju sedan ett par dagar en glass cheeskake. Mumsigt även det.
Snart är det dags att börja ett sundare liv igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0