Roliga bakredskap



Kunde inte motstå dessa verktyg jag hittade på Åhlens. Två slickepottar och en pensel vid tillverkning av tex cupcakes. De är alltså små och söta. Passar mig som handen i handsken. Kostade 59kr och jag känner direkt att det är värt priset.

Idag har jag varit och plockat äpplen hemma hos Marie. Sen blev det att baka en äppelkaka. Jag och Daniel delade på halva och så gav jag bort halva till en granne. Skönt att inte ha några lockande rester när kvällen kommer :-)

Nä då var det bara att återgå till packningen. Har stoppat i allt jag kan tänka mig att jag vill ha med mig. Även denna gång blir det att lämna kvar en del av det jag nu packat i. Känns skönt att rensa lite i garderoben.

Nu måste jag se till att minneskortet är tömt i kameran och att det finns en uppsättning batterier med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0