Då var det dags ingen...



Idag har vi byggt och byggt och byggt.
Köpte en byggsats i Kina till Martin där man kunde bygga ihop 6 saker av typ samma grejer. Sakerna drivs av solfångare men det räckte inte med dagsljus utan stora ficklampan fick komma fram. Den enda grej vi har kvar att göra är båten, får ta det en annan helg.


Idag passade vi oxå på att gå till frissan igen. Daniel behövde klippas och Mathias var långhårig runt öronen.
Gick nästan helt smärtfritt att få honom att sätta sig i bilen idag :-)

Martin var så snygg att han behövde ingen klippning.

Mathias ville ha blåfärg i håret när han vart klar. Fortfarande finns det gula kvar sen han var tigerkatt vid tandläkarbesöket. Undrar just hur länge detta kommer sitta. Komer han någonsin få tillbaka sin hårfärg ??

Nu ska jag ta och göra kvällen och ta bort kompresserna på mina födelsemärkssår och lägga på kirurgtape.
Imorse när jag klev ur sängen gjorde det så ont att jag trodde hela såret gick upp på hälen. Puh sen har det gått rätt bra förutom när Mathias trampat mig på foten sprakat mig på hälen eller hoppat i mitt knä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0