Hösten är här på riktigt.


Mathias ville ha västen över jackan när han och Jonte var ute och lekte igår. Inte för att jag har en frusen kille utan han ville bara ha det som han ville ha det.

Jonte i sin nya fina jacka.

Jag är så himla nöjd med vår nylagda uppfart. Känns så himla bra. Hoppas jag känner likadant när kärlen går ur marken ivår.


Sötnosen i badet...

I morse såg Mathias frukost macka ut såhär. Hade köpt färdig hyvlad ost och så råkade jag se ett pepparkaksmått i besticklådan. Självklart hade vi lite skoj till frukost.
Den här helgen har det blivit mycke film tittande för Mathias. Inte så stor variation men jag tror vi hann med Bilar 2, 3 ggr i går och har iaf sett den 2 ggr idag. Rätt kul att han tycker om filmen trots att den är på engelska. Han mumlar med och ev snappar han upp några ord :-)

Kommer inte kunna hålla mig, så fort den kommer ut på svenska ska vi gå och köpa den.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Heelt otroligt vad du är påhittig och gör det lilla (stora) extra med honom1!! Osten bl.a..

2011-10-10 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0