Carola - Elvis och Barbra på Tyrol

Fick ett groupong deal i vekcan. Gå två för en på Carolas krogshow. Fick ett snabbt ja från Anna Hjelmqvist så jag köpte biljetter.

Ikväll var det dags. Vi intog läktarplats och njöt av en 90 min show

Själva showen började med filmer från Carolas barndom. Bla en film där pappa Jan hoppas att hon kommer få nytta av dessa gamla filmer och minnen efter hans död. Hjärtskärnade. Båda föräldrarna har ju gått bort så det var gripande inledning.

Från första stund massor av fart och fläkt.


Tänk att jag blir alltid så sugen på att träna när jag ser Carola uppträda. Vill oxå ha den energin.


Kan verkligen rekomendera denna show om man gillar Elvis, Barbra och så klart Carola.
Många danshärliga låtar.

Här i Rikard Engfors pimpade skor.

Förra gånen jag tog med Anna på en Carola konsert så var Mathias Holmgren där. Gissa om vår förvåning när han även denna gång dök upp.


På plats för kvällen var oxå Karolina Klyft. Hon är en stor idol som ofta laddat upp inför tävlingarna med Carola i lurarna. Ikväll dansade hon vilt med C.


Även Amadeus och hans vänner var där men de lyckades jag inte se.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Va KUL att du fick se showen!! Man får alltid extra energi av henne!

2011-10-23 @ 10:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0