EN tur med Julie


Idag när vi var ute passade vi på att låna grannarnas barnvagn med 2 veckors gamla Julie. Så mysigt.

Mathias cyklade och hann med att vila lite innan vi kom efter med vagnen.

Såå söt 2 veckors mysunge.


Det trampades och trampades.

Under em passade jag på att åka på Marsipanskolans öppethus. Marsipanskolan är en webbhandelsida som även håller i kurser i marsipanbak.

Vacker sjösten, men det är faktiskt godis. Ser helt sjukt ut. Inget man kan visa småbarn för det ser verkligen ut som sten.


Massor av dekorationer och färdig marsipan.

En klassiker. Marsipan rosen.

Jag kommer definitivt gå en kurs senare, De två tider de har nu passar inte då Daniel är borta precis de kvällarna.


Jag shoppade lite, dagen till ära 10% på allt i shoppen.

Så fick man en goodiebag med lite smått och gott =)

Passerade denna snygga p-skylt utanför en villa, undrar om morfar är där ofta =)

På kvällen tog vi fram pepparkaksdegen och degade lite.

Mathias använde rätt mycket mjöl så hans kakor blev inte så goda.

Men vad gör väl de när man är stolt över vad man producerar.

Jag brände plåten så mina blev inte så goda de heller.
Måste nog göra en egen deg iaf iår. Den köpta blir inte så god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0