Wärsta loppis och bilmarknad.

Igår kom farmor och Martin med tåget. Vi hade tänkt grilla men det regnade så det blev stekpannan istället :-(
Skoj att ha farmor här en sväng. Är på tok för långt mellan gångerna.

Idag åkte vi till Wärsta backluckeloppis. Dit även farfar var påväg :-)

Vädret var sådär. Några små regnskurar och lite blåsigt.

Det gick ju ingen nöd på Mathias som satt innanför vindskyddet på vagnen och åt bullar :-)


Mathias fick syn på "FLOW" från filmen bilar. Eller iaf en gammal raggarbil

De hittade även "blixten" bara för att det var en röd bil med vinge.

Mathias tyckte det var synd att den inte had mun och kunde prata som hans bil.

Daniel blev oxå nöjd när han hittade en likadan bil som han har två stycken av och fick prata av sig en hel del.

Mina finingar. Martin hittade pokémon kort att köpa och Mathias fick tre bilar varav en "flow" från bilar.
= nöjda killar.

Mathias fick oxå för sig att vinka till finbilarna som lämnade utsällningen. -hejdå bilar, hej då...
Där stod han en bra stund och vinkade. Måste erkänna att de bilar som såg honom blev glada och vinkade tillbaka. Uppskattat!

Jag hittade mig ett fint armband och en zebra med fjädrar som snurrade i vinden. = jag vart oxå nöjd!!

Mathias somnade i bilen hem, blev lite sent vid, halv 2 och vaknade först halv 4 så nu har han lite svårt att somna.

Jag kikar på kvällen är din och fäller som vanligt en tår då och då. Vilka jobbiga lördagar det är nuför tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0