Det blev en del shopping....


Två nöjda killar i nya brillor tester kinesiska flingor. Martin gillar dom inte Mathias :-)

Martin fick 11 förpackningar med pokemonkort kostade mig 30 kr. Priset i Sverige år ca 440kr
Han blev toknöjd :-)

Mathias fick blixten och terry med ljud. Musik. Han blev super nöjd han med:-)

Dansade omkring med bilarna länge.

Martin kollar in alla sina 110 st pokemonkort.

Det blev endel shoppat. Nu längtar jag bara tillbaka och vill shoppa mera :-)

Cola flaskan i glas önskade sig svärfar. Jag gav upp letandet och då mitt bland Hutongerna (kinesernas bostäder) hittade jag en affär med en cola i fönstret. Hon som sålde den för 2 kr torkade av den med en handduk för den var dammig. Så fick jag hejda henne från att öppna den. Gissa om svärfar blev nöjd. Som bonus fick han en burk från Ukraina.

Nöjd tjej som fick tag på en kinesisk cola i glas.

Killarna fick dela på en Fata från Ukraina, de tyckte den smakade gott men annorlunda.

Jag passade på att dricka mitt första glas öl på resan. Jag och syrran var till en tibetansk resturang och hon skulle dricka öl och jag morotsjos. Men när de serverade så hälde de upp varsitt glas öl. Det var nog det bästa stället att dricka sitt första glas öl. Vääääldigt blaskig öl så den var lättdrucken. Till det åt jag currygryta med potatis. Mums!

Jag köpte med mig hem dessa fjäder kick grejer. Roliga att leka med.

I parkerna stod de i  ringar och kickade fjäder saken mot varandra.

Mathas gillar sin "nya" blixten sparkcykel. Han har sett dem i leksakstidningen och "måste" ha en sån. Så vi klistrade på några blixten märken på hans cykel och vipps så har han nu en bixten sparkcykel. Ibland är det lätt att tillmötesgå dessa små underbara varelser..

Jag gjorde förlängning av ögonfransar. En och en limmade de på fransar på mina befintiga. Så de sitter ca 3 veckor. Några har böjrat trilla.

Så passade jag på att fixa naglar. Så skönt att kunna unna sig lite lyx och inte ha man eller barn som stod och väntade utan man kunde njuta ett par timmar.
Sen får man väl fylla på eller fixa till dem i SKHLM så småning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0