Killen gick igenom 3-årsbesiktningen.


I förrgår var vi till BVC på 3-årskontroll. Killen lekte för fullt i väntrummet. Undrar om han minns att vi varit där många många gånger när han var liten.

Han skytte sig ypperligt iaf. Ritade en tecking till Lena och berättade vad han såg på korten hon visade. Vägde och mätte och följer sin kurva bra.

Igår när Mathias skulle varva ner vid 7 tiden la vi oss isoffan. Så somnade jag och Daniel fick gå och lägga honom. Jag vaknade till vid halv nio och borstade tänderna och somnade om igen. Så det blev många timmars sömn igår :-)

Idag var jag tvungen att fota några blommor på väge hem från förskolan.

Först några fina tullpaner.

Så dessa som Mathias kallar för tussilago. (maskrosor)

Å så lite fina vitsippor, hemma från min gata i stan. Älskar vår lilla skog här.

Mathias har plockat en tussilago(maskros ) på förskolan och tagit med hem.
Åh va skönt med fredag imorgon. Hoppas på lite värme så vi kan grilla.

Hihi jag kan inte låta bli att surfa på resor till Kina. Är lite avis på syrran som ska dit igen i sept. hmm Jag vil oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0