Dagens uttryck! -jag vill se din trasiga snopp....

Idag när jag om för att hämta hem killen berättade Magda att de varit på utflykt idag.  Det jobbar med JAG projekt och idag gick de hem till Mathias och tog kort.

Så när vi kom hem sa Mathias, här stod jag. Så jag passade på att fota när han visade.
Men tji fick jag...

...Magda stod lååååångt bort. Backa mamma!
Så jag var tvungen att ta en bild till :-)

Jag älskar vår förskola och våra fantastiska fröknar. Mathias vill inte med hem på eftermiddagen och det är gott betyg tycker jag. Tänk om det skulle vara tvärt om. Jobbigt!!
Han vill inte in heller, skulle bara gräva lite i snön. Men idag var det kallt så snön var så hård. Men jag lockade med att han skulle få öppna min post, det funkade :-)

Vilka funderingar killlen har. Killar har snoppar mammor har visst trasiga snoppar. Vart får dom allt ifrån??


Kommentarer
Postat av: Lotta

...Va heelt underbart!! Ingen konstig fundering :)

2011-03-17 @ 20:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0