Blodomloppet.


Här är delar av vårat laddade gäng som såg fram emot pickni.... att springa 5 km.
Hela förmiddagen regnade det i Huddinge. Men vid två tiden slutade det och sprack upp.
Vi fick helt fantastiskt väder på Djurgården. Helt tort i gräset och super mysigt.
Nästan hela rosa laget.

Mumsig picknick och underbart väder.

Jag och Shohreh, en av mina tre chefer.

Lisa och jag hittade en bloddroppe som delade ut godis.Allt för att de som kan ska komma ihåg att bli blodgivare.
Så nöpjd med dagen.

Mathias hade haft det bra med moster Anna. Somnade i vagnen på väg till IKEA, missade middagen. Fick glass till middag och ville inte somna. Jag kom hem halv 9 och Mathias somnade först halv 11.Puh jag som hade så mycket att göra inför dagen efter då vi hade brådis till Dalarna och Martins skolavslutning. Men men vid 1 somnade nog jag oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0