Min lilla cykelgalning...

Mathias älskar att cykla, han trampar sig svettig varje eftermiddag inann jag lyckas få in honom till middag varje dag.


Fram och tillbaka, hit och dit. Han är superduktig och kör riktigt åt sidan om det kommer en bil. Men jag blir svettig varje gång han åker för nära vägkorsningen. Även om han aldrig cyklat ut så litar jag inte fullt på hans omdömme.

Min kamera har gått sönder i batteriluckan så om det kommer bli lite färre foton framöver så vet ni varför. Måste väl leta på en ny snart, jag älskar ju att ta snabba bilder nu och då.

Idag tog vi en cykelutflykt med morfars cykel som vi lånat. Mathias tycker det är super skoj att åka cykel. Pratar på som en tok där bakom mig och jag uppfattar inte en bråkdel av vad han pratar om. Så skönt att han är nöjd där bak.

Ingen jogging för mig dag, har tagit min runda söndag, måndag och tisdag. Få se när nästa kan bli av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0