Förtidigt födelsedagsfika...

Idag bjöd vi 4 * 40 åringar på AF Huddinge våra arbetskamrater på smarrigt fika.
Vi köpte 10 L jordgubbar, glass, chokladsås och maränger. Jag hade ju även bakat lite smarr till...



Så vi dukade upp på vår bardisk i lunchrummet.

Gissa om det var poppis med hembakt :-)

Just dessa kladdkakor med kokostopping på blev en riktig succé. Imorgon åker receptet ut till samtliga på kontoret.


Chefen uppvaktade oss med var sin blomma. Mathias tyckte den var jätte fin,och hög.

Idag hade Mathias varit ute hela dagen på förskolan, även ätit lunch ute. Så när vi kom hem gick vi in direkt trots att han ville vara ute och cykla.
Efter maten slog vi på tv:n. Det är inte ofta den är på innan Mathias hunnit gå och lägga sig annars. Så Bolibompa var poppis idag. Jag var helt slut och somnade i soffan. Hade tänkt ut och springa idag men oj så trött jag var.

När Daniel kom hem hade det oxå börjat regna... men skam den som ger sig. Mot alla ods bytte jag om och gav mig ut på en jogging tur. Och inte vilken tur som helst, den längsta jag gjort. Mot slutet öste regent ner så jag var dyngsur när jag klev innanför dörren.

Nu har jag fixat lite med föreningens el, har en ny lghets innehavare som flyttar in idag. Ska ta och lägga mig tidigt och kanske läsa några sidor innan jag välförtjänt ska somna sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0