Här byggs det vidare...

I dag for vi till ByggMax och köpte virke. Hade bokat släp till kl 10. Man får låna gratis släp när man handlar där.
Men vid 9 tiden fick jag ett sms om att vagnen vi skulle lånat var trasig men om vi hyrde på statoil och lämnade in kvitto så stod de för kostnaden. Passade ju oss bättre för då fick vi närmare att lämna tillbaka släpet :-)

Istället för att fixa lunch for vi till IKEA, Martin gillar deras räkmackor så det passar bra.

Sen har Daniel sågat skruvat och mätt hela dagen.

Men se så fint det blir.

Gillar resultatet.
Imorgon blir det till att jobba vidare. Jag tänker starta dagen med en cykeltur till Västertorpshallen och simma mina 1500 m för tredje gången denna vecka=bra vecka.

Innan middagen lyckades jag med att få med mig killarna till Hägerstensbadet.

Även om det inte var solsken så var det +26 i luften. Vattnet känndes kallt när man klev i. Mathias var lite ovan och rädd och kall till en början. Men Martin lyckades få honom att slappna av och tillslut så hoppade han hejvilt från kanten och simmade själv med blixten (armpuffarna)


För andra gången idag blev det ute mat. Vi köpte med pizza hem och åt ute i värmen. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0