Allsång på Skansen...


Rätt bra plats de hittade va!!!

Martin hade turen att få följa med William och hans familj till Skansen igår och kolla in Allsången. Gissa om jag var avis. Har aldrig varit på Skansen en tisdag under sommaren trots att jag nu bott här i 4-5år någonting. De verkade iaf ha haft det bra, hört  på Eric Saade och kom inte hem förräns kvart i elva. Så idag tog Martin sovmorgon :-)

Jag tog mig en cykeltur till simmhallen och simmade 1500m. Kom hem till ett kök där minstingen tagit sig en macka smulor i soffan och i köket. Låg även en oäten glass på köksbordet. Känns rätt bra att ha tränat klart innan kl 8 på morgonen.
Resten av dagen har vi sen... eller rättare sagt Daniel lyft alla pattor utanför dörren och sänkte dem. Imorgon köper vi plank och börjar lägger trädäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0