Åhh så fint det blev...

Daniel har jobbat på bra idag. Sågat och passat in och skruvat tills skruvarna tog slut.

Så nu är trädäcket på plats. Fint blev det.

Så nu ser jag bara fram emot att det ska läggas plattor på uppfarten så vi får bort allt grus.

Det var ju en rätt varm dag idag, började med en cykeltur till skogen. Tänkte att jag och Mathias skulle plocka massor av blåbär. Tror vi hittade 5st små ynliga. Så vi cyklade hem istället och gick upp i vår skog där Mathias brukar vara och äta blåbär och komma hem blå runt munnen.

Hittade några till men inte blev det många eller. De gick åt till yougerten iaf.


Tog fram lillpolen i värmen så killen fick svalka sig. Populärt.

Men det blir ju rätt trångt när alla saker ska i.

Men rumpan fick oxå plats, vilken tur.

Mumsig sallad till gårdagens grill mat. Vattenmelon är mumsigt det.

Surfar för fullt på resor till Peking i september. Nu är det nära att jag bokar. Ska bara ringa chefen på måndag morgon och sen ringa resebyrån och kolla om resan finns kvar. Går inte att boka på nätet och inget företag har öppet på helgerna.
Åhh vad jag drömmer här, planerar, surfar. Så mycket jag måste fixa om jag ska åka. Nytt pass först och sen visum som man ska ansöka om ca en månad innan resa så det börjar ticka.
Självkalart möter jag upp syrran igen i Peking men denna gång blir det ett dygn ensam innan hon och Rosabussgänget kommer och så blir jag själv sista dygnet med. Men det känns ju okay nu när man varit där en gång och hittar lite. Drömmer vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0