Paket paket paket...

Igår kom ett paket på posten till Mathias, jag lät det ligga kvar i postlådan tills vi kom från dagis så han fick hitta det själv : )
Det var farmor som skickat över lite trevligheter.


En super snygg blixten tröja som Mathias satt framför sig på en gång och ville ha på sig. Spar den till helgens utflyckt. Och så var det en blixten mapp med massor av bilder som kan flyttas runt på en bakgrund. Den var skoj en bra stund, nu finns bilar på fönstret i vardagsrummet och lite här och där : )

Nu råkade det ju vara så att Mathias hade namnsdag idag. Hade jag vetat det igår kanske jag skulle sparat farmors paket tills idag. Men det var nog bra att han fick lite igår.

Idag hade jag slagit in ett paket, hade missat att det var namnsdag, men som tur är har man lite på lager. Fick i början på veckan ett paket från bokklubben. Det var en bilar bok och en bilar cd som man lyssnar till och vänder blad och så var det ett annat typ bingospel.


Och så låg det ett paket i postlådan idag med...
 Ett vitt med ett grönt paket i.

Där i var en legobit, som halsband. Tack Lotta!

Mathias hade halsbandet på sig en bra stund och satt på sitt rum lyssnade på blixtensagan och bläddrade i boken. Toppen!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken firad namnsdag, så skulle man ha det :) ,,,men man kanske inte är så liten och söt.

2011-02-24 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0