Så det kan gå...

I söndags tog vi fram granen, på Daniels förslag. Jag är ju en sån som önskar att man tar fram granen kvällen för julafton, men i Daniels värld ska den bort innan nyår. Och då var han ju så snäll och påpekade att om vi ville njuta av granen kunde vi ta fram den nu.

Mathias var såklart lyrisk och önskade att Jonte skulle komma in och titta.

Jag åkte och handlade och killarna fick fixa granen. Den blev sååå fin.

Idag när jag kom hem med Marthias från förskolan hittar jag två öppnade paket som jag lagt under granen.
Martin fyllde år i tisdags och igår slog jag in presenterna och la under granen.
Men en nyfiken en hade öppnat dem. Bara att slå in igen.

Daniel hade vakanat imorse av ett fasligt prasslande nerifrån. Där satt Mathias och öppnade "sina" paket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0