Ibland slår turen in...

Idag fick Daniel en avisering med posten. Hmm vi funderade och funderade. Paketet kom från Didrikson. Han trodde såklart jag beställt något =) men inte da. Jag hoppades att han beställt något till Mathias=) men inte da.

Didrikson säljer superbra kläder för barn och vuxna.

Jag hämtade paketet och i var....

En svart parka i st L
Gissa om jag blev avis. ( om det varit en tjejmodell)

På följesedeln stod: Vinnare av Frost i sammarbete med Amelia.
Så det är JAG som har tävlat, och vunnit, ett pris, till Daniel.
Jackan kostar 1700kr och han blev nöjd och glad direkt. Nu slipper han
ha sin Kina Gose jacka som spricker lite här och där.

Man får väl säga God Jul Daniel igen då. Han har redan fått en skjorta för massor av pengar i julklapp.
Men jag är inte bitter, som Tony Rickardsson skulle sagt eller rättare Robert Gustafsson när han gör parodi på Tony.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0