Så var semestern över för denna sommar...

Hemkomna till Segeltorp. Imorgon börjar alvaret igen. Men innan det behövde en del fixas. Daniel var långhårig och Mathias lika så.
Så vi tog en tur till Heron City.

Mathias vill ju inte klippa sig men här får man sitta i en röd Ferarri och frisörtjejen var super duktig. Jag höll mig i bakgrunden så han inte kunde se mig och han var super duktig.

Så snygg han blev med den grönfärgade tuppkammen. Han var riktigt nöjd själv med när vi gick därifrån.



Ja två snygga killar blev det som ska tillbaka till jobb och förskola imorgon. Nu har jag packat Mathias väska med allt som ev kan behövas, extra kläder, regnkläder stövlar jumpadojjor, keps och vila kudden. Undrar om det var något mera som skulle varit med.

Nu ska jag leta på kläder till mig och lägga fram och surfa in på SL.se för att se när bussen går imorgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0