Jag är nöjd och hoppas det håller i sig.

I somras tog jag ju och cyklade till simhallen simmade 1500 m och sen hem och åt frukost med mina 7-sovande killar. I och med att jag nu jobbar hinner jag inte med morgon simning. Istället blev det förra veckan två joggingturer som avslutades med lite styrketräning med Daniels lättaste vikter.

Denna vecka blev det oxå två vändor jogging. Känns bra. Gillar Runkeeper på mobilen. Är en liten morot till att slå sitt rekord varje gång.


När man har turen att bo nära Stockholm kan man få sånna fina upplevelser när man är ute och springer.
Såg en 6-7 ballonger som var uppe och flög igår. Vackert!!
Här om dan blev jag super rädd när jag gick ut i förrådet, hörde värdens frustande. Men så tittade jag upp och där var en ballong super nära.
Förra året gjorde ju jag och Daniel våran flygning. Så härligt.


Får Mathias frågan om att äta ute eller inne så blir det varje gång ute. Gäller ju att passa på så länge värmen håller i sig.

Bästa killarna är ute och cyklar varje dag efter förskolan, oj va det går. Men de är duktiga, vänder en bra bit från vägen och så fort det kommer en bil så åker de in på sidan och stannar.


I helgen är det dags. Äntligen ska vi gå och se Bilar 2 filmen. Tror vi längtat hela familjen faktiskt. Ska bli skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0