Villka bra polare Mathias har på förskolan...

Igår råkade vi träffa Adams mamma och fick rida. Idag när jag inte orkade laga mat och tänkte köpa hem kebab så var det Robin och Kevins pappa som jobbade där. Han bjöd Mathias på en våffel glass, smarrigt.


Killen var super nöjd. Fick dessutom åka i Martins gamla bilstol. Hann inte med att sätta i Mathias stol när vi skulle åka. Men när vi åker upp till Dalarna blir det rätt stol igen.
Lite dålig tajming att få glass före maten kanske men men. Sånt händer.


Oj lite suddig men kolla in Mathias fina t-shirt han fick av syrran Rosa Bussarna tröjan.


Min lilla goding. Tänk snart ska jag göra mina första dygns som pinkare. Nedräkningen har startat med storasteg. Puh jag har svårt att packa allt rätt. Mathias ska ha kläder och saker för en vecka hos mormor, jag ska ha packning för en påsk i Dalarna och sen direkt till Beijing. Så kanske vi ska se till att ta med saker till Martin, spel, filmer ev lite påsk käder till killarna om de ska ut och påska.
På jobbet är det super mycket just nu och kommer så vara hela maj månad som det ser ut. Men men en dag i taget och så passa på att vila på planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0