Vårtröttan har slagit till

Imorse kunde jag inte sova, vaknade strax efter 4 och kunde inte somna om. Fick ett sms från syrran som snart skulle lägga till med båten i Kina.

Satt på ett möte på jobbet vid 9 tiden, en från Previa, företagshälsovården pratade om ergonomi. Super intressant men vad hjälpte det. Jag höll på att somna. Jag som skulle föra anteckningar från mötet :-(

Sen gick dagen rätt bra men på bussen hem höll jag på att somna igen. Puh. Efter middagen slog jag och Mathias på en dvd så jag fick ligga i soffan. Såå skönt!

ZETAS Trädgård har fått leverans av buskar häckar och träd.


De höll på att lasta in hela leveransen när jag klev av bussen. Man blir lite sugen, men det är så dyrt på ZETAS. Jag handlade alla mina uteblommor på torghandeln i huddinge C för 140kr och då räckte det till tre krukor. Hade jag handlat på ZETAS hade det kanske räckt till en kruka.

Nu har jag ändå varit och handlat så nu är jag värd att gå och sova. Ny tag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är alltid värd att sova, gör dig så väl förtjänt av vila och sömn! Kul med alla växter i trädgårdshandlarna nu, men det kan lätt bli dyrt :)

2011-04-13 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0