Våren är härligt och med den kommer nya glassarna...

Visst blir man sugen på glass när solen värmer skönt. Idag testade jag min första GB nyhet för 2011

Det finns ju några att välja på men tillslut blev det


En daim päron. Rätt okay men inte så mycket päronsmak. Det var gott med en glass ute i värmen och solen. Härligt!!

Idag när vi kom hem hade vi påskkorts fotografering. Mathias och grannen Jonte fick klä på sig påskdräkterna och så försökte jag få dem att stå still så jag kunde fota dem. Gick sådär, tog väl en 100 bilder och någon kanske blev rätt bra iaf.


Dom var söta iaf när de sen lekte på gården i dessa dressar. Mathias dress är nu mera brun än vit. Han ramlade på knäna, satt sig i en vattenpöl och grävde i gruset. Ha ha, andrahands värdet gick upp i rök.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0