Första av tre firande dagar för 3-åringen

Idag vaknade killen kl 04.00 och kom in till mig. -Det är mörkt mamma. puh bara att låta honom krypa upp. vid 7 tiden tröttnade jag och han gick äntligen in till sig. Men då väckte han Martin istället och de gick ner och fick frukost av mormor. Så jag fick ligga till 8. Skönt!

Sen har vi haft fullt upp. Till församlingshemmet och lämnat utväxta kläder för försäljning. Ner till centrum, hem och fika.

Blåsa ut de tre ljusen i tåget.


Men sen när kakan skulle ätas så ville Mathias bara ha jordgubbarna. Jag hade köpt med mig från Huddinge, två förpackningar jordgubbar 15 kr helt otroligt pris och de smakade jordgubbar oxå :-)


Mathias visar gärna att han nu blir tre år.

Blås, blås blås...

Super skoj att Martin kunde vara med oss denna helg!! Så uppskattat av Mathias och alla oss andra.

Tjena vad paket han fick av Lotta som kom på besök idag. Massssor av paket. Trodde aldrig de skulle ta slut.
Det mesta hade blixten tema till killens förtjusning.

Tja vad kan man säga mer än STORT TACK för allt. Helt otroligt.Så mycke.

Vi hann med en vända ut på förmiddagen oxå. Mathias ville åka pullka trots att vägarna var fria från snö. Gissa om det lät illa när Martin sen drog Mathias i pulkan genom skogen och på den grusiga asfalten hem sen.

I skogen hittade de en koja.

Mathias blev kreativ direkt och byggde vidare på kojan.

Daniel hade under tiden tillbringar två timmar med att skotta snö för att få fram sin bil ur garaget i sommar stugan.

Tjena vad han fick slita, men tillslut så kom bilen ut.


Det såg dock ut som det kommer dröja ett tag innan vi kommer kunna ha mysigt i sommarstugan.
Men läääängtar så. Grilla, mysa ute sent på kvällen i värmen, bada i poolen och ha skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0