Så fantastisk påsk.

Har hunnit med massor och så toppet väder.

Äntligen blev det premiärgrillning. Kyckling är ett säkert kort.


Mathias stormtrivs hos mormor och morfar. Och de verkar trivas med att ha oss här.
Mathias har lite lite mysstunder i morfars knä. Mysigt att sitta i gungstol och lyssna på Mamma Mu på berättar CD.
Tack Madde, Matilda och William för presenten. Killen gillade böckerna.

Idag har vi bara tagit det lugnt och nu är det Bingolotto som gäller och med risk för att låta tjatig så borde jag gå igenom min packning. Vi åker väl imorgon innan lunch, en sväng till sommarstugan farmor och farfar i Säter och lämna Martin innan nästa anhalt blir Arlanda. Mitt plan går 19:10 och 8½ timma senare landarn jag i Beijing kl 09:40 lokal tid. Så det blir till att sova snabbt på planet så man är utvilad.
I Kina är facebook spärrat och det är lite si och så med internet caféer vad jag lyckats utläsa av resebloggar. Så det kommer nog dröja innan nästa inlägg kommer att komma nu. Troligen tills den 2 maj.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för 3vlig påskblogg! Hoppas nu verkligen att du får en BRA resa och att du hinner koppla av lite också :) Förmodligen svårt, men blir nog händelserikt och en upplevelse! Hoppas M får det bra i Insjön å, bra han varit där ett tag innan och är van. Kram och ta hand om dig!! Hälsa!

2011-04-24 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0