VAB men kanske även min lycka...

Jag åkte till jobbet som vanligt men fick samtal av Daniel. Mathias såg inte bra ut. Svullen runt ögonen och grisig.
Hmm ja ja bara att gilla läget. Jag var tvungen att fixa med posten och det mest akuta på jobbet innan jag for hem.
Kom iväg med pendeln kvart in 9.

Tog med jobbdatorn hem såg att jag fått mail från jobbet om något rån i Huddinge. Gick in på aftonbladet.se och tjena!
Värsta pådraget. Vid 10 tiden blev swedbank rånat, rånaren sköts ner av polis. Misstänks ha sprängmedel på sig.

Kanske var det därför Mathias såg till att bli sjuk, för att jag skulle slippa hamna i skottlinjen :)

Nu när han vilar har jag lagt ut ett par annonser på tradera och ska kolla fakturor på jobbet. Mormor är påväg ner och ska ta hand om Mathias ett par dagar. Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0