På den tredje dagen kom bakslaget...

Mathias har ju varit super duktig och legat kvar in sin om gjorda säng. Trots att den varit öppen på ena långsidan har han inte gått upp utan somnat själv. Helt fantastiskt duktig.
Men igår på lunchen när mormor skulle lägga honom, ville han inte ligga still. Han skulle upp på toa, och sprang upp så många gånger så hon gav upp.

På kvällen försökte han likadant med mig, ville på toa m.m. Men efter att vi bråkat ett tag så gav han tillslut upp och låg kvar och somnade. Yes jag vann den duellen.

Idag när Daniel skulle lägga honom låg han kvar igen. Så nu hoppas jag att det kommer att funka så i fortsättningen.

Jag har ont i halsen och har gått på panodil idag, har super mycket på jobbet och verkligen inte tid att vara hemma. Ska lägga mig tidigt idag med och låta kroppen vila ordentligt så hoppas jag ja blir piggare imorgon.

Idag kom en traderavinst hem till oss igen, så skoj det där med tradera.
En sjörövardress till Mathias, så nu hoppas vi bara det blir en halloween fest iår igen. Annars får han väl ha den på förskolan till halloween.


Hatt med mask perfekt, inga resårband under hakan eller bakom nacken. Tröja med gummerat bröstkorg byxor och ett gummisvärd. Så nice.
Försökte få Martin att vilja ha något från tradera oxå men han skulle inte på något halloween firande sa han. :(
Så toppen att han nu har mobil så man kan sms'a eller ringa honom :-) =Stor kille!

Såg på Leksands sparbanks hemsida bilder från när vi var där och kollade på tobbe trollkarl.


För den skarpsynte så ser man Martin som klappar händerna i publiken.

Jag gillar att följa Pernilla Wahlgrens blogg,http://pernillawahlgren.se/bloggar/pernillas-blogg så många roliga inslag varje dag. Måste bara ta med den här bliden från senaste inlägget när Benjamin fyllde år här i dagarna.



Amadeus (Carolas son) och Benjamin (Pernillas son)
Det är så sällan man ser Amadeus i media, han har ju alltid varit en söt kille och har ju fina föräldrar att brås på.
Jag minns när vi träffade Carola och Amadeus när han var ca 1½ -2 år och klappade kaniner och åkte häst. Det var innan jag hade digitalkamera :( Carola råkade spilla på sin kjol och vred den runt så fläcken kom bak istället. Så ja nu syns den ju inte, tycket hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0