Ny spruta...

Det känns som det var längesedan jag var in till SÖS nu. Men idag var det dax igen för att få mitt antihormon inplantat. Satte på emla plåstret (bedövning) en timma innan på jobbet.
Men själva sprutan klickade i fjädern så det gjorde lite ont. Sköterskan bad om ursäkt och trodde inte jag ville komma till henne nästa gång om tre månader. Men det var ju inte hennes fel.

Jag bokade samma sköterska tills i december, litar på henne. Men jag hadde ont när jag åkte därifrån och hämtade Mathias. Nu har det iaf gått över. Känner mig trött men tror inte det har med sprutan att göra.

Vi har fått nya grannar, Martins kompis William har ju flyttat. Tråkigt för det var bra och Martin har haft så kul med honom. Men de nya grannarna är super trevliga. Har en son Lukas på 10 mån samt en 5 månaders i magen.
Kanske hette hon Jeanette hon är flourtant och kommer från något spansktalande land. Pratar perfekt svenska kanske beror det på att hon kom hit som sexåring :-)
Hennes man jobbar på sjön och är borta varannan vecka så frun i huset var glad åt att jag igår var och hälsade dem välkomna. (och ville att de skulle skriva på el papper)
Så hon skulle hålla lite koll när vi kom hem från dagis på dagarna och passa på att vara ute med oss då. Lukas gick omkring i gå stol ute och jagade efter Mathias. Mathias var lite blyg mot mamman men efter en stund gick det bra.

Imorgon ska jag både lämna och hämta. Det var längesedan jag lämnade på förskolan. Hmm undrar lite hur det ska gå. Måste lägga fram kläder nu så det går smidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0