Nu så är det fixat x 2

Vi tog en tur till val lokalen. Så nu har vi röstat. Mathias har inte varit ute på flera dagar så han var nöjd att få åka lite bil och springa omkring. Men han hostar rätt regält så det blir ingen förskola imorgon heller :(


Val lokalen var i Segeltorps nya skola, super fin och många roliga leksaker på gården. Mathias och Shrek gungade.

När vi kom hem så fixade vi i Mathias rum. Han har ju sovit på Martins madrass på golver både inatt och idag på vilan så nu har vi fixat Mathias säng. Har tagit bord den främre sidan i spjälsängen så han kan gå i och ur själv. Han blev helnöjd :)
    


     

Man kan stå ligga och glida ur :) Ska bli spännande när det blir nattning ikväll. Få se om det funkar lika bra som inatt.

Ska bli skoj att följa val vakan ikväll. Kommer Alliansen att ta hem det?? Kan bli spännande räkning.
Jag köpte en taragona chokladkaka som jag ska smarra på ikväll när jag tittar på tv.
Hade värsta beslutsångesten i affären taragona, fanns helnöt (hasselnöt), cashenötter eller krossad mandel. Åhh jag skulle älska alla tre men valde hasselnöt.

Mathias gillar INTE att ta hostmedicin, slutar alltid med tvångs matning med mätsprutan. Puh sånt är jobbigt när han skriker VILL INTE. Tur det går fort över när det väl är klart. Men nässpray går bra, det kittlas i näsan.  Då vill han igen igen men dosen för hans ålder är bara en spray i var borre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0