Härliga dagar på Hasseludden...

Har haft två fantastiska dagar på Hasseludden. Jag prickade av min arbetskamrater vid båten strax intill Grand Hotel. (jag kom lite tidigt så jag passade på att gå in på Grand och kika, riktigt besviken faktisk. Hade räknat med massa rymd men det var rätt trångt men mycke personal)

Kvart över åtta gick båten denna fantastiska dag.

En halvtimma senare klev vi av vid brygga Hasseludden och promenderade vägen upp, riktigt brant backe på slutet. Puh.

Efter att ha bytt om till yukatan så hade vi en super bra dag med faselicator, Pia och Maria. Blev inte långtråkigt någon gång :)

Kvlällens middag blev sushi, misusoppa och ångkokt gös. Men BÄST var chokladkakan med hallon. Mums.
   


Efter middagen var det äntligen dax för bad. Tja jag hade såklart hunnit med lite tvagning även innan middagen men det var mest lek med varm vatten.

Lyckades fota tvagningsrummet när ingen annan var där.

 
Polen är fantastiskt härlig men bäst av allt är ändå...

 

De varma källorna utomhus. Badade där halv 10 på kvällen och sju på morgonen. Så nice i +40 gradigt vatten mot den friska vinden.



Dag två innehöll grupparbeten för de olika arbetslagen. Jag ligger ju lite utanför så jag passade på att göra massa annat skoj. Gick på klangmeditation, Do in(själv massage) och så hade jag bokat in två qi gong pass till personalen, halva arbetslaget det ena resten de andra. Men jag passade på att gå på båda :-) var två olika ledare som höll i dem och de var helt olika.

Så fantastiskt väder, jag passade på att sitta ute i solen och ringa in några personer som ska komma på anställningsintervju nästa vecka. Ibland har man det bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0